Tarjoamme ilmaiset toimitukset yli 100 € tilauksiin!

Tilaus- ja maksuehdot

Yleiset ehdot

Meditarvike.fi on Finnklinikka Oy:n ylläpitämä verkkokauppa. Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan Finnklinikka Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa 25.11.2020 alkaen. Finnklinikka Oy:n välittämien kolmannen osapuolen hyödykkeiden tai palveluiden kohdalla sovelletaan Suomen kauppalain lisäksi kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja.

Meditarvike.fi-verkkokaupassa olevia tuotteita myydään ensisijaisesti yksityisasiakkaille. Yritysasiakkaita pyydetään ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan myyntipalveluumme [email protected]

Finnklinikka Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on esitetty meditarvike.fi-verkkosivuilla. Lainsäädännön mahdolliset muutokset tulevat sovellettaviksi heti niiden voimaantulosta, ellei laissa ole toisin määrätty.

Finnklinikka Oy ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta olosuhteiden muutosta tai seikkaa, joka on Finnklinikka Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota Finnklinikka Oy ei kohtuudella voi voittaa. Finnklinikka Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

Asiakas

B2C (kuluttajamyynti)

Meditarvike.fi-verkkokauppa myy tuotteita, laitteita ja palveluita, jotka on tarkoitettu kuluttajien käyttöön.

Asiakkaiden ja Finnklinikka Oy:n välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan Suomen kauppalakia, ellei näissä sopimusehdoissa ole toisin määrätty.

Finnklinikka Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua meditarvike.fi-järjestelmään.

Tuotteiden ostaminen ei edellytä verkkokauppaan rekisteröitymistä. Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Huomioithan, että maski on hygieniatuote. Näin ollen avatulla pakkauksella ei ole palautusoikeutta.

Tuotteet, hinnasto ja maksutavat

Meditarvike.fi-verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kaikkiin tilauksiin lisätään postikulut 7,90 € tai 14,90 € toimitustavasta riippuen.

Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo. Tuote on myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan maksettu.

Verkkokaupan hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Tuotteen hinnan noustessa tai laskiessa ennen lähetyksen käsittelyä tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla.

CHECKOUT FINLAND

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa, jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi Finnklinikka Oy:lle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, Checkout on välittänyt maksusi Finnklinikka Oy:lle.

Maskitovelle.fi-verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun tulee olla yhteydessä suoraan maskitovelle.fi-verkkokauppaan.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi Finnklinikka Oy:lle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa maskitovelle.fi-verkkokaupassa myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa – ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan Finnklinikka Oy:lle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat älypuhelimen tai -laitteen sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat esillä Pivon verkkosivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat esillä MobilePayn verkkosivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat esillä Masterpassin verkkosivuilla.

Masterpassin maksuehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot

Collector-tuoteseloste

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste

Lue lisää: Jousto.com

Toimitustavat ja toimitusaika

Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden käsittely- ja toimitusaika on noin 2 – 5 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen.

Mikäli tuote on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastosta tai havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään, olemme viipymättä yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimitse. Mahdolliset jälkitoimitukset lähetetään heti, kun tuote saapuu varastoomme. Pidätämme oikeuden poistaa tilauksesta jälkitoimitukseen kuuluvat tuotteet. Toimitusalueemme kattaa koko Manner-Suomen.

A) Matkahuolto, Lähellä-paketti – Toimitus lähimpään noutapisteeseen 7,90 euroa

Lähelläpaketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa. Paketit voi lähettää Matkahuolloista, asiamiespisteistä ja yrityspalvelupisteistä ja noutaa Matkahuolloista, asiamiespisteistä, kaikista palvelupisteistä ja pakettiautomaateista.

B) Posti, Postipaketti: 7,90 €

Toimitus lähimpään Postin pakettiautomaattiin pääsääntöisesti kahden arkipäivän kuluttua lähetyksestä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta paketin etenemistä.

C) Posti, Kotipaketti: 14,90 €

Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä, jolloin jakeluaika sovitaan vastaanottajan kanssa. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä. Voit seurata OmaPosti – mobiilisovelluksella paketin etenemistä.

Asiakas on vastuussa ilmoittamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta toimituksen ja laskutuksen kannalta. Lunastamattomista paketeista veloitetaan edestakaisen rahdin kuljetusmaksu.

Palautusoikeus ja virhevastuu

Huomioithan, että maski on hygieniatuote. Näin ollen avatulla pakkauksella ei ole palautusoikeutta.

Avaamattomasta ja palautetusta pakkauksesta hyvitetään raha (tilauksessa käytetylle maksutavalle) tai se vaihdetaan ehjään tuotteeseen sopimuksen mukaan. Palautuksessa palauttaja maksaa postimaksun.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on virheellinen tai vahingoittunut tai jos asiakas haluaa palauttaa avaamattoman tuotteen, tulee asiakkaan ilmoittaa tästä heti kirjallisesti seuraavaan sähköpostiosoitteeseen:

[email protected]

Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti. Asiakas on velvollinen esittämään kuitin tai muun todistuksen ostoajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Vapaamuotoinen reklamaatio toimitetaan  seuraavaan sähköpostiosoitteeseen:

[email protected]

Mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa, kuljetusyhtiön edustajan tulee voida todeta vahinko – käytännössä lähetyksen vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste.

Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisena kuin ne ovat. Finnklinikka Oy ei ole vastuussa tuotteiden tai palveluiden virheestä ja/tai käytöstä aiheutuneista välillisistä tai välittömistä kuluista eikä tulonmenetyksestä. Finnklinikka Oy:n korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön.

Tuotteen fyysinen avaaminen tuotteen muokkaamiseksi päättää myyjän vastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut. Finnklinikka Oy pidättää oikeuden ohjata asiakkaat asioimaan suoraan valmistajan kanssa.

Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy nämä Finnklinikka Oy:n sopimusehdot. Mahdollisia asiakkaan käyttämiä sopimusehtoja tai välitettyjen kolmannen osapuolen palveluiden sopimusehtoja ei noudateta niiden ollessa ristiriidassa tällä sivulla mainittujen sopimusehtojen kanssa.